اسلایدر

15شهریور: معرفی دو تلفن جدید ویندوز فون 8 توسط نوکیا
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

به نظر می رسد نوکیا هم نقشه هایی برای ۱۵ شهریور دارد و آن گونه که بر می آید قرار است در این روز در کنفرانسی مشترک با مایکروسافت از ۲ تلفن جدید با سیستم عامل ویندوز فون 8 پرده برداری شود.

گفته می شود تلفن های جدید از خانواده لومیا خواهند بود و فعلا با اسم های Arrow و Phi شناخته می شوند که احتمالا تا زمان معرفی این اسامی تغییر می کند. مدل Phi از سخت افزاری قدرتمند استفاده می کند و فعلا با اپراتور At&T کار می کند و جایگزین مدل های لومیا 800 و 900 خواهد شد.

بدنه آن از جنس پلی کربنات و نمایشگری خمیده و بزرگ خواهد داشت. مدل Arrow در میانه بازار قرار میگیرد و قرار است تا پایان سال میلادی به همراه یک مدل دیگر به نام Atlas وارد بازار شود.

فعلا این تمام اطلاعاتی است که می دانیم، برای دانستن معرفی رسمی این تلفن ها باید تا کنفرانس رسمی این دو شرکت در ۱۵ شهریور صبر کنیم البته احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن ها در اینترنت لو خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 23:54
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.